perjantai 26. heinäkuuta 2013

Laukkakisoja ja poniraveja...

...okei no ei ihan.
 
Tänään käytiin äitin kanssa illalla maastossa vetelemässä aikamoisia laukkapätkiä, meinas mua vähän hirvittää valkean jättiläisen selässä kun äiti ja Papu laukkas edellä varsin "hallittua laukkaa"
Apua.. :D
Maaston jälkeen äiti laittoin molempien hevosten tavarat paikoilleen sillävälin kun minä pesin otukset. Kun Topi oli saatu karsinaan ja Papu seisoi vielä pesupaikalla pestynä niin käskin äitin kylmäämään Papun jalkoja ja antamaan heinät hevosille sen jälkeen.
 
 
Minä taas lähdin Ennin mukaan ajamaan Nappulalla. Niin huippua istua pitkästä aikaa kärryjen kyydissä :)
 
 
Tässä vielä pieni pikkupätkä varsan hölkkäilyistä.
Nappula on tosiaan n.2 vuotias Arabi, jolla on nyt ajettu näin muutamat kerrat :)
 
 



Huomenna tulee sitten kunnon postaus aamutalli hommista ja estevalmennuksesta !

6 kommenttia:

Reetta kirjoitti...

3v? :oooo

sohvi kirjoitti...

XD kirjotus virhe, 2 v :D:D

Reetta kirjoitti...

mää jo mietin et mihi se yks vuos hujahti :DD

sohvi kirjoitti...

XD säähän tiiät tän mun matikan.. Mennööö numberit sikssok o:

Anonyymi kirjoitti...


onnellinen oot ku äitikin on hevosihminen, mun pelkää hevosia eikä innostu yhtään ajatuksesta oman ponin hankkimisesta :(

sohvi kirjoitti...

Aa :/ äiti Kyl rakastaa papua :)