tiistai 16. heinäkuuta 2013

Koulukiemuroiden harjoittelua

Tänään minulla ja Papulla oli kouluvalmennus. Tarkoituksena katsoa onko viikonlopun radassa mitään ongelmia. Eli tosiaan Lapinlahdella on heB KN special :D Siitä onkin pitkä aika kun olen sitä rataa kisoissa mennyt.
Itse radassa ei ollut mitään ongelmaa, koska teimme alkuverkkana aika raskasta vääntöä ja kääntöä ympyrällä. Tanja kokeili myös Papun kaulaa, ja hän näytti minulle erään tavan jolla minun pitää maastakäsin taivuttaa sitä kaulaa. Lisäksi näytin Tanjalle sen jalan, jossa on se liikaluu, mutta onnekseni Tanja totesi että se on sellaisessa paikassa josta sen ei pitäisi haitata. Pitää seurailla sitä.
Nyt kuitenkin kuvia.
 
 
 
 
 

 







 
Loppuviikko meneekin vähän kevyesti ja perjantaina onkin jo lähtö sinne Lapinlahteen ! Huomenna tai ylihuomenna mun veli tulee hänen tyttöystävänsä ja joidenkin räppiporukkalaisten kanssa ratsastamaan kirjava raukalla.. :D


2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kuin vanha sä oot? :) Ja kivasti menee Papu.

sohvi kirjoitti...

-97, 16v :)