perjantai 25. huhtikuuta 2014

Heppojen kuulumiset + Papun hoitaja asiaa

Papulle löytyi aivan super hoitaja viikolle, kun olen itse Ruukissa. Kyseessä on 13-vuotias Pihla, joka asuu pyöräilymatkan päässä meiltä. 
Pihla kävi viime viikonloppuna kattomassa miten Papun kanssa toimitaan kun olin kotona, ja nyt tyttö on käynyt hoitamassa itsekseen Papua.
Pihla käy niin paljon kuin kerkeää meillä eli about 2-3x viikossa. Kesälomalla toivottavasti enemmänkin :)

No mitäs tämä kaksikko on puuhaillut yhdessä?

Tehnyt pieniä kävelylenkkejä, hengaillut, Pihla on puunannut Papua ja hoitanut sen jalkaa.








Oon tämän viikonlopun kiinni Ruukissa, sillä huomenna minulla on näyttelynäyttö, jonka teen Ranan kanssa. Sekä myös estekisat, joissa hyppäämme 100cm ja ekaa kertaa 110cm. 
Viikon päästä pääsen kuitenkin kotiin tamman kanssa, ja silloin opastan Pihlaa kävelyttämään Papua selästä niin he saavat alkaa käymään yhdessä pieniä käyntilenkkejä.



Mulla loppu tosiaan nyt viikkotalli, joten ei ole kerennyt postailla ja kuvailla Ranaa. Eilen kävin päivällä tunnilla tamman kanssa ja illalla vein sen maneesiin rälläämään.
Nyt puunaamaan Ranaa huomista varten...

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...


Papulainen on ihana aivan Super söpö:)

sohvi kirjoitti...

Se on paras ♥

Anonyymi kirjoitti...


teijän tallilta olis kiva saada kuvia ja postausta