perjantai 27. syyskuuta 2013

Passihevoseni Lilli + video

 R´s Lilyana "Lilli" s. -08
Puoliverinen tamma

 Niinkun jo aikasemmin lupailin, niin nyt on luvassa Lilli postausta. Lilleberg on siis minun passihevonen täällä koulussa, eli minun tulee hoitaa tuo hevonen joka toinen viikko. Tällä viikolla minulla oli hoitoviikko, ja tänään luvassa oli myös tamman liikutus.
Olen ratsastanut tunnilla kerran aikasemmin Lillillä, joten suunnilleen tiesin mitä tamman kanssa kannattaisi tehdä. Sain ratsastuksenopettajalta käskyn lyhyeen ja intensiiviseen treeniin, jonka Lilli oli tehnyt keskiviikkona Antti Jauhiaisen istuessa satulassa. 
Harjasin, varustin ja suuntasin maneesille.
Maneesissa tein perusjuttuja n.40min ajan. Lilli toimi varsin hyvin, vaikka vasemmat avut olivatkin nuorukaisella vähän hukassa. 
Kiitos kuvista taas Marjutille!













 Tässä vielä pieni kooste meidän treenistä :)

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hienosti meette, sulosen näkönen heppa :) !

Anne kirjoitti...

Kaunis tamma aika mahtavaa että saat ratsastaa erillaisilla hevosilla

Anonyymi kirjoitti...

Oot niin taitava ratsastaja! Osaat ratsastaa tosi hyvin tommosilla pienillä ja huomaamattomilla avuilla. Kaikki hevoset toimii sulla, oon kade :D

sohvi kirjoitti...

Apua huiiii kiitos :)

tirppaliisa kirjoitti...


Kyllä on kaunis tamma :)