maanantai 29. syyskuuta 2014

Seuraestekisat

Tänään meillä oli koululla seurakisat, jossa kävimme hyppäämässä Ranan kanssa 100cm ja 110cm.
Voiko muuta sanoa kuin että olen niiiiiin onnellinen ja tyytyväinen tuohon hevoseen, ja vieläpä enemmän meihin!
Alkaa oikeasti tuntumaan jo että me ollaan ratsukko eikä vain hevonen ja ratsastaja. Pikkuhiljaa alkaa oikeasti näkymään tuo yhteistyö. 
100cm meni todella hyvin,ja puhtaasti, ainoa oli sarja, jonka A-osalle tulin liian lähelle ja B-osalle oli aika ratsastamista. 
Vaihdoimme maastokuolaimesta takaisin kolmipalaan, ja tamma tuntui paljon tyytyväisemmältä ja energisemmältä. Vauhtia on niin paljon, että se laittaa mut ratsastamaan myös esteiden välissä, joka tekee mulle todella hyvää.
110cm meni paremmin. Ykös esteelle tulin pohjaan ja sarjan A-osalle jäin vähän kauas, joten B-osa tuli aika suulle. Selvitimme sarjankin kuitenkin puhtaasti ja voitimme luokan tuolla tuloksella.






9 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...


ilo katsella :)

Anonyymi kirjoitti...


voiko noihin opiston kisoihin osallistua kuka vaan?

sohvi kirjoitti...

voi osallistua ulkopuolisetkin :)

Anonyymi kirjoitti...

Harjoituskisat, ei seurakisat ;)

Anonyymi kirjoitti...



harjoituskisoja haenkin :) huomasin ruukin sivuilla tulevat päivämäärät

Anonyymi kirjoitti...


helepon näköistä :) olisko aika postata Papusta mua on aina kiinnostanut se poni siinä on jotain mitä en osaa selittää...se on vaan niin ihana <3

Anonyymi kirjoitti...


onko teijän talli yksityinen?voiko siellä käydä kattomassa hevosia?

sohvi kirjoitti...

Jep. postaan papun kuulumisistakin mahd. pian :) Meillä on siis pihassa kahen hepan pikkutalli, jossa ei periaatteessa voi tulla käymään. Mutta laita mulle vaikka facessa viestiä tai sähköpostiin sofia.ahtinen@wippies.com, niin voidaan katsoa jos ois mahdollista tulla katsomaan heppoja kun minä oon kotona :)

Anonyymi kirjoitti...


Tykkään :)