sunnuntai 9. helmikuuta 2014

Täällä taas

Moikkamoi ! Kaikki varmaan ymmärtää tän hiljaisuuden täällä blogissa. Mulla ei vaan yksinkertaisesti oo mitään intoa eikä aihetta tänne kirjottaa. En tiiä mitä tälle blogille tulee tapahtumaan, mutta toivotaan että minulla olis joku aihe kirjotettavana. 
Papulle kuuluu hyvää, se on Ruukissa saikulla ja mää vietän vielä sunnuntai-iltaa kotona, huomen aamulla suuntaan toki takaisin kouluun. 
Papu on ollu aika hankala talutettava, ja muutenkin aika sekopää hoitaa, ymmärrettävää tottakai.
Papulla on viikon päästä klinikka-aika ja siellä katsotaan onko jänteeseen tullut uusia säikeitä, kaikki pitää sitte peukut pystyssä! Papu käytetään myös Brunon luona, ja toivottavasti edes hänellä on jokin hoitomenetelmä jalalle.


Hyvällä tuurilla kuukauden päästä Papu muuttaa Ouluun meille kotiin äitin ja isän poniksi ja minä jatkan "hevosetonta" elämää koulussa. Ratsastan siis n.1 kerta viikossa jollain koulun hevosella, ja hoidan joka toinen viikko Lillin kun on minun hoitoviikko. Moni varmasti nyt ajattelee että miten voin olla ratsastamatta kun oon tottunu treenaan omalla, niin suoraan sanottuna oon jo tottunu tähän. Oon tottunu olemaan ratsastamatta ja treenaamatta. Ei se oo sama asia koulun hevosilla treenata, kyllähän seki on kivaa ja tehokasta mutta omalla hevosella pystyy muodotaan ne tavotteet ja pystyy aivan ite tekemään kaiken ja suunnittelemaan treenit. huoh.


Ehkä asiat on vain tarkotettu menemään näin, leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä. Perseestähän tämä on.
Kun blogi on nyt aika hiljaisena niin piristäkää mua laittamalla ask.fm kysymyksiä sekä seuratkaa meitä instagramissa. Nuihin pääsette blogin vasemmassa reunassa olevista palkeista. 


4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Toivottavasti Papu paranee pian!! <3

Anonyymi kirjoitti...

Suomessa käy myös Itävallasta eräs mies (en muista nimeä), joka hoitaa hevosia ainakin kiropraattisin menetelmin (akupunktioneuloja, piikityksiä, kantasoluhoitoja yms.). Hän myös "juttelee" hevoselle, ja kertoo hevosen mielentilasta sekä tietää hevosen kipupisteet pelkästään juttelemalla sille. Tämä mies oli aivan mahtava ja kertoi hevosista sellaisia asioita mitä se ei varmasti voinut tietää etukäteen! Mielestäni hän on parempi, kuin Bruno. :) suosittelen!

Anonyymi kirjoitti...

http://rrosbee.blogspot.fi/2013/12/annikan-kasittelija-uskomaton-mies.html?m=1

Tuolla blogissa on kerrottu hoidon etenemisestä tarkemmin. Kannattaa lukea!

Anonyymi kirjoitti...

milloin tuo bruno on tulossa ja mistä hänet saisi kiinni?